Domatessuyu.Com


Domatessuyu yazarı Onur'a iletişim forumu ile ulaşıp soruları cevaplamasını istedim. Sağolsun cevapları göndermiş. Domatessuyu'nun teknik özellikleri;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
25 haziran 2007 yılında açıldı

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Blogun ismi aslında bir yerden gelmiyor. Akılda kolay kaldığı için bu domaini aldım. Ayrıca Rusları çok sevdiğim için onlarda domatessuyu'nu sevdiği için almıştım

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Alt yapı olarak efsane wordpress kullanıyorum.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Arthemia teması kullanıyorum. Sitenin düzenlemesinde kendi kodlarımda mevcut. Logomu da Caner.Gen.Tr yaptı.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Açıkçası bu konuda bilgim olmadığı için düzenleme yapmadım. W3C kurallarına uygun değil.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Evet dmoz kaydım bulunuyor.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Genel olarak All in seo , sitemap xml , simple tags kullanıyorum.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Açıkçası bu konuda pek bilgi vermiyorum. Ama yüksek hitli bir site

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Sayyac ve Google Analytics kullanıyorum.

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Ne yazık ki kullanmıyorum.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Adsense ve sponsor bannerler buluyor.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Bu soruyu pek anlayamadım ama sayyac gibi sistemler ise zaten kullanıyorum

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
wp-admin panelinden yazı yazıyorum

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Hitlerden dolayı sıkıntı çektiğim için kendi serverımı aldım. Firma olmadığım için bir bilgi vermem. İngiltere lokasyonlu bir server.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Domatessuyu.com şu anda 5 GB alan kullanmakta. Aylık en az 400GB band yemektedir.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Amatör ruhla profesyonel işler başaran. Blog camiasına örnek olmak için elinden geleni yapan ve bazı bloglarda olması gereken standartlara öncülük eden bir blog sitesi =)

0 yorum:

Yorum Gönder