SerkanÇetinel.Com


Serkan Çetinel blogumun iletişim formu aracılığıyla cevaplarını göndermiş. Serkan Çetinel'in blogu için verdiği cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?

04 Şubat 2008 tarihinde.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Bloğun ismi, adım ve soyadımdan oluşmakta..=)

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Fervens...Yeni olarak bu temaya geçtim, biraz düzenleme yaptım, fena
olmadı..=)
Aslında düşüncem sıfırdan bir tema yapmaktı ama bunun için pek zamanım
olmuyor.
Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Pek uygun diyemeyiz.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Var.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Akismet, WP-Cumulus, Exec-PHP, Democracy, FeedBurner FeedSmith, WP-ContactForm,
Benzer Yazılar, Audio player

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Günlük ortalama 1000-1500 arası hit almakta bazı zamanlar bu sayı
artabiliyor.
Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Tdstats..;)
Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Menüde yazı ve yorumlar için kullanıyorum.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Genelde reklam bulundurmuyorum sitede ama arada kendi sitelerimin
reklamlarını koyuyorum

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Blogger olurdu.

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Wordpress yazı editörünü kullanıyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Domain, birçok domainim bulunduğu domainsite.com da bulunuyor.Host servisi
olarak şuan imhosted.com u kullanıyorum.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Site, şuan 300 MB alan ve aylık 150 GB band kullanmakta.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Kısaca kişisel bir blog.Benim için ise sıkıldığımda derdimi
anlatabildiğim bir dost...
Blog da neredeyse her konu hakkında birşeyler var.Bunun nedeni kendiminde
karışık olması herhalde.
İnsanların düşüncelerimi okuyup, yorum yapmasını seviyorum.Bazen site
üzerinde parçalar paylaşıyorum ve onların dinlenmesi, güzel yorumların
gelmesi eğleceli ve hoş oluyor...
Genel olarak bakarsak müzik, yaşam, web ve günlük olaylar hakkında
fikirlerimi paylaştığım web günlüğü...

Blogu inceledim. Serkan o tema çok kullanılan tema sitene göre daha iyi tema aramanı tavsiye ediyorum. :) Hız gayet iyi. Tebrik ederim.

1 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

blog yazmak gerçektende gönül işi...

Yorum Gönder