Milyonsite.Com

FF den Tamer Aktaş sağolsun Milyonsite için cevapları gönderdi. İşte verdiği cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
25 Mart 2007

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Milyonsite.com'u ilk başta Milliondollarhomepage' in Türkçesi olarak planlamıştım.İsim olarak da Milyonsite' yi uygun gördüm. Blog maceram ise kullandığım scriptin blog özelliğini beğenmeyip alt dizine wordpress kurmamla başladı.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Kendi hostumdaki Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Adformat adlı temayı kullanıyorum ama her satırını değiştirdim sayılır :D Icon Tim Burton'un Nightmare Before Christmas filminden. Logo ise kendi yapımım ve bir photoshop dersi eseri.
Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Çoğu sayfa uygundu fakat temayı Strict DTD olarak düzenledikten sonra bu sayı arttı.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Yok. 3 kere başvurdum ama eklenmedi.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Yaklaşık 25 tane eklenti var.Olmazsa olmazlar ise Simple Tags ve All in One SEO Pack

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
1500 tekil hit ve 2000 sayfa gösterimi

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Analytics, Google Webmaster Central (sitemaps), FeedBurner

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Eğer sayılırsa yorumlar ve yazı bilgileri tıklayınca açılan div ler içinde yükleniyor.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Adsense reklamlarını kullanıyorum.Başka herhangi bir servisten Adsense kadar verim alamadım.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Blogspot olurdu muhtemelen. Neredeyse kendi hostundaymış kadar özelleştirilebilir ve Google sunucularında.

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Wordpress'in yazı ekleme sayfası yeterli oluyor.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Domaini Godaddy'den aldım. Hosting ise Koşanbit Telekominikasyon tarafından sağlanıyor. Sunucuları Türkiyede ve başında işten anlayan insanlar sevecen insanlar var.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Yaklaşık 10gb/ay ve 280 mb

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
İki Bacaklı Web Örümceği. Yeterince anlaşılır mı bilmiyorum ama bana interneti insanlar aracılığıyla tarayan bir arama motorunu hatırlatan absürd ve eğlenceli bir motto.

Yazar Yorumu: Öncelikle blog için tebrik ederim. Fakat tema ile logo uyumsuz gibi geldi. site açılış hızı gayet güzel. Başarılar dilerim. :D

0 yorum:

Yorum Gönder