ÜzeyirFatih.Com


Üzeyir Fatih sağolsun diğer blogumun iletişim forumu ile soruları yanıtlamak istediğini belirtti. Blogu için verdiği cevapları çok gecikmeden gönderdi. İşte Üzeyir Fatih'in gönderdiği cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
15 Nisan 2009


Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?

Üzeyir Fatih benim adım. Dahicocuk ise benim 2 yıldan beri lakabım:)

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?

Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Padangan isimli temayı kullanıyorum.Temada yazıların büyüklüğü hariç hiçbir oynama yapmadım yani icon ve logolar sahibine aittir:)


Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Malesef.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?

2 gün önce kayıt oldum. bakalım kabul edecekler mi?


Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
WassUp,WP-Cumulus,Sociable Zyblog Edition,Sidebar Login,SEO Title Tag,Register Plus,MaxBlogPress Favicon,Google XML Sitemaps, Google Analyticator,Favicon Generator, Expanding Text,Contact Form 7,Audio player, All in One SEO Pack

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Şu sıralar 80-100 arası bazen 200'ü bulduğu oluyor.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Google Analytics,del.icio.us, Bloxoo vb.


Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?

Kullanmıyorum


Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?

Hayır.


Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Blogger

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?

Live Writer.


Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Ben domain ve hostingimi bir tanıdığımdan aldım.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
İlk ay 1,2 gb bant kullandı. 100mb alan kullanıyor.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?

İnternetten ve kendi hayatımdan paylaşmak istediğim herşey.Her konuda yazmaya çalışıyorum.Yazdığım yazılar biraz kalitesiz gibi:) ama zamanla alışacağım blog yazmaya.


Fatih bir kaç eleştiri yapmam umarım seni kırmaz. :) Öncelikle DahiÇocuk kısmını Türkçe'ye uygun hale getirmen iyi olacaktır(tabi bilerek c harfini kullanmamış isen). Ziyaretçilerine daha olumlu etki bırakacaktır. Tema siteye uygun. Fakat her telden yazdığın zaman herkese hitap etmen zor olacaktır. En azından belli bir konuda yazman iyi olacaktır. Ayrıca ilk blog açan herkese yazıları kalitesiz gibi durur. Daha çok blog okuyarak kendini geliştirebilirsin. Son olarak site açılışı biraz daha hızlandırılabilir. Daha daha çok yazman dileğiyle başarılar.

0 yorum:

Yorum Gönder