Weboutbox.com



Karalama Defteri ismi ve Klavye Kırıntıları sloganıyla yazılar yazılan
Weboutbox blogununun verdiği cevaplar hemencecik aşağıdadır. :)

Soru 1
: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
-ilk blogumu tam olarak ne zaman açtığımı hatırlıyorum desem yalan olur. Ancak 2005 yada 2006 id sanırım. Şu anki blogumu 2007 martta açtım ama.

Soru 2
: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
-Weboutbox -> web'in sınırları dışında olarak düşünmüştüm.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
-Şu an için wordpress (eğer tembellikten vazgeçersem kendi yazdığımı kullanacam inşallah :) )

Soru 4
: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
-Canım sıkıldıkça değiştiriyorum. Kendi kodlamam değil. En son bugun değiştirdim hatta.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
-Bilmem hiç geçirmedim. w3c'yede uyuzum zaten :)

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
-Hayır değil
Soru 7
: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
-Google Sitemaps, Google Talk Widget, iBegin Share, JQuery Lightbox, Sayfa Sayaç, SyntaxHighlighter Plus, Wordpress Related Posts ve WPSEO

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
-Ortalama 50 tekil
Soru 9
: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
-Feedburner

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
-Bazı temalarda yazı boyutlandırma yaptım, bazılarında yazıları açılır kapanır yaptım ama deneme amaçlı yaptım ve tema değiştirince diğerlerine hiç taşımadım

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
-Göstermelik bir google reklam var

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
-Tabii ki wordpress.com da

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
-Yazılarım jQuery ve asp.net üzerine oluyor genelde ve dreamweaver cs4 ve visual studio 2005 kullanıyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
-Bu domainim ait domains diye yabancı bir serviste, nameserver işlemleri o zamanlar Türkiyede çok yavaş olduğu için yurtdışını seçmiştim sadece.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
-Aylık bant 5gb civarı kullandığı alanda kişisel dosyalarımla 500MB

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
-Bazen unutmamak bazende sadece paylaşmak için birşeyler karalıyorum işte zaten blogumun adıda karalama defteri sloganı klavye kırıntıları.

0 yorum:

Yorum Gönder