Vitaminli.Net


R10.Net te açtığım konu üzerine sağolsun Hulusi cevaplarını göndermiş. İşte Vitaminli.Net için verilmiş cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
30 Şubat 2008
Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
İlk başlarda blog ismi için biraz düşünmüştüm , kafamda belirli bir
slogan vardı İsmi gibi Vitaminli Blog :)

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
One-theme kullanıyorum , bütün düzenlemeler bana ait.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Evet

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Var

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Başta statpress olmak üzere , wp super cache , no follow post , vb..

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Genelde 1000 ziyaretçiyi aşıyor , ortalama 1300 civarı.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
whos.amung.us adlı online servisinden yararlanıyorum ve çok kullanışlı.

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Kullanmıyorum malesef :)
Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Google adsense reklamlarını kullanıyorum.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Wordpress.com

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Wordpress'in kendi editörünü kullanırım genellikle.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Sitemi Smyrna.com.tr 'de barındırıyorum , alanadını isimtescil.net 'te kayıt ettim.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Aylık 15gb bw harcıyorum.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Kendime ait kişisel olan sizlere kaliteli fayda sağlayıcı içerikler
hizmete sunmak için çalışan Blog sahibiyim.

Vitaminli.Net'i BBU aracılığıyla keşfettim. Güncel konulara daha çok yer verilen Vitamin niyetine yazılar bulunuyor. Site açılış hızı normal ve tema gayet güzel. Tebrik ederim iyi bloglamalar. :D

1 yorum:

soner dedi ki...

Bence türkiyedeki en kaliteli bloglardan birisi , hergün takip ediyorum .

Yorum Gönder