Nanoturkiye.Com



NanoTürkiye'yi şimdi gezme fırsatım oldu. Teması sade ve hoşuma gitti. Öte yandan malesef nanoteknolojiyi doğru bilmediğimi de bu yazıyı okuyarak öğrendim :) Neyse Ahmet beye sorularımı cevapladığı için teşekkür ederim. :D

Soru 1
: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
NanoTürkiye'nin Blogger sürümüne 10 Şubat 2008'de başladım. 28 Aralık 2008'de de kendi alan adımda Wordpress altyapısı kullanan sürümüne başladım. Yeni bir blog yazarıyım.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Türkçe nanoteknoloji kaynağı olduğunu anlatabilmek için NanoTürkiye adını seçtim. Çok da yaratıcı değil evet :)

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Siberkültür yazarı Eren Emre Kanal'ın geliştirdiği sKD temasını kullanıyorum.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Şu an kontrol ettim. Uygun değilmiş. :)

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Hayır. Blogger sürümü Dmoz'daydı. Şuradan bakabilirsiniz. Linki değiştirmek için uğraşıyorum.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
All in one SEO package, Akismet, Apture, FeedBurner, Wordpress Automatic Upgrade, WP Super Cache.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Günlük tekil 60 civarı.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Botego sanal operatör, whos.amung.us.

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Bilinçli olarak kullanmadım. :) Belki bir yerlerde vardır.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Hayır blogda reklam yok. Boşuna göz kirliliği yapmaya gerek yok.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Blogger kullanırdım.

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Wordpress yönetim paneli.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Dreamhost. Alan adını isimtescil.net'ten aldım.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Bunu bilmiyorum. Barınma ile Ahmet Alp Balkan arkadaşım ilgileniyor.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Türkiye'nin nanoteknoloji trenini kaçırmaması için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bu konularla ilgilenen kişilere yararlı bir kaynak olmaya çalışıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder