Krsnsk.Com


FF den destek veren diğer bloggerımız Fatih blogunun ismine bir anlam verememiş olsamda o sorularda cevaplamış. Sorulara ve cevaplara bakalım hemen :D

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
Çokta eski sayılmaz 2007 yılında açtım. İlk açtığımda çok farklı bir
içerikle yayındaydı. 2008'den beri ise şu anki haliyle ziyarete açık.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Merak konusu. Uzun süredir kullanıdığım takma ad. Açılımını
söylemeyeceğim, henüz erken biraz daha bana kalsın.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Icon ve logo yok. Tema olarak ndesign studionun iTheme temasını
kullanıyorum. Görünüş olarak fazla bir değişiklik yok ama arka planda
bir çok değişiklik kısmı değiştirdim.
http://www.ndesign-studio.com/resources/wp-themes/itheme/

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Başlarda çok dikkat ediyordum. Sonraları pek umursamadım. Fatih
Hayrioğlu'nun konuyla ilgili bir yazısını okuduktan sonra hepten bıraktım.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Hayır. Başvuru yaptım ama cevap gelmedi :).

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Çok fazla eklenti var. Hepsini yazsak çok uzun olur. IntenseDebate,
Platinum SEO Pack, eBurhan İndirme Yöneticisi, Google XML Sitemaps,
Search Unleashed ve Simple Tags bazıları.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Son iki gündeki patlamayı saymazsak çok fazla değil ortalama 100 civarı.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Google Analytics ve IntenseDebate var.

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Evet jQuery var. Oda sadece sidebarda.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Google Adsense.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Hiç düşünmedim ama herhalde blogger olurdu.

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
-

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Barındırma ve alan adı godaddyden. Fiyat performans oranı çok iyi
sorunlara geri dönüşler hızlı. En azından benim için.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Hiç bir fikrim yok hiç merak etmedim açıkçası :).

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Yolunu hala çizememiş bir blog. Bir oraya bir buraya savruluyor. Açılış
amacından sapalı çok oldu :). Benim için eğlence, ziyaretçiler içinse
onlara sormak lazım.

Fatih blogunda "bbu" yu tanıttığın için teşekkür ederim burdan tanıtım yazısını okuyabilirsiniz. Ayrıca krsnsk ismi bana karşıyaka gibi bir şey anımsatıyor ama bakalım kendin zamanı gelince açıklarsın artık. Birde blogunu gezme fırsatını bu vesile ile yakaladım blogun yüzünden 10-15 dk zaman kaybına uğradım :D Listeye aldım tebrik ederim paylaştıkların ve yazdıkların için. :D

0 yorum:

Yorum Gönder