AhmetCagri.Com


Ahmet Çağrı sağolsun R10 da açtığım konu üzerine cevaplarını göndermiş. Bana da yayınlamak kaldı. İşte Ahmet'in verdiği cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
2006 yılında AhmetCagri.com alan adını kaydettim , bu isim üzerinden kendime ait barındırma hizmeti ve alan adıyla yazılarımı yayınlamaya başladım. Eskiden kalma bir alışkanlıkla HTML tabanlı sayfalarla 2007 yılına kadar yayın yaptıktan sonra 2007 yılı sonlarında Joomla! içerik yönetimi sistemiyle yayın yapmaya başladım, daha sonra buna Wordpress de eklendi ve iki içerik sisteminin birbirlerine bağlanmasıyla meşakatli fakat daha tatmin edici bir sistemle yayın yapmaya başladım. Fakat bu iki içerik sisteminin beraber kullanılması güvenlik açıklarına sebep oldu bu yüzden 2008′in ilk aylarından itibaren sadece Wordpress alt yapısını kullanmaya başladım ve hala Wordpress alt yapısıyla yayınıma devam etmekteyim.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Kendi ismim Aynı zamanda sahne adım

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
İlk soruda cevaplamıştım aslında. Şuan sadece Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Refueled

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Uygundur.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Var.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Add to any, akismet, all in one seo, Google analytics, Google XML sitemaps, Nextgen Gallery, Cumulus, Pools, Contact form, Random post.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
100-150 arası. Bunun büyük bir çoğunluğu organik ziyaretçi(arama motorlarından) Kişisel olarak takip eden okur sayısının 30 civarında olduğunu düşünüyorum.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Analytics.

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Hiç dikkat etmedim.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Hayır.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Wordpress.com
Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Admin panelden yazıyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Barındırma: Venois, Alan adı: IHS

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
2 gb bandwith harcadığını sanıyorum kontrol etme gereği duymadım hiç.
Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Daha iyi bir yaşamın izinde ayakta durmaya çalışan bir adamın yazıları.

Öncelikle blogun girişi çok güzel olmuş tebrik ederim. Site açılış hızı gayet iyi, temada güzel görünüyor.

2 yorum:

Çağrı dedi ki...

Yayınladığın için teşekkür ederim, yeni projende başarılar.

Gereksiz Bir Kişilik İşte dedi ki...

Ahmet asıl ben ben teşekkür ederim ilgi gösterip cevapladığın için.

Yorum Gönder