SabricanZ.Com




Sabrican'ın kişisel blogu için verdiği cevaplar;

Soru 1
: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
18 ocak 2009 tarihinde açtım.Daha öncede bir çok blog denemem oldu ama devamlılığını sağlayamamıştım.Sanırım bu sefer oldu :)

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
SabricanZ.com İsmim ve soyadımın baş harfinden oluşuyor.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?

Şu anda Mistylook temasını kullanıyorum.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Uyumlu değil.Ama w3c'de benim umrumda değil.Önemli olan ziyaretçilerimin rahat gezinebilmesi

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Yok

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Akismet,kıkırdamak,flickr,vodpod videos

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Ortalama 20 kişi

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Twitter

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Malesef kullanmıyorum.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Şu anda yok.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Wordpress

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Wordpress

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Sitemin barındırılması wordpress.com tarafından sağlanılıyor.Alan adımı da butur.net.tr'den almıştım.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Bilmiyorum,wordpress bilir :)

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Hoşuma giden,yorum yapmak istediğim her türlü içeriği blogumda paylaşıyorum.Ağırlıklı olarak ise yeni çıkan ürünler,web ve kendi projelerimin tanıtımıyla ilgili yazılar yazmayı tercih ediyorum.

Sabrican blogunu gezdim temanı çok sade buldum biraz daha canlandırabilirsin. Sitenin hızında herhangi bir sorun yok. Tebrik ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder