BurakVanli.Com


Burak Vanlı'nın blogu için cevapları;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
15 Şubat 2009'da açıldı.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Blogumun ismi kendi ismimden geliyor. Personal Zone'da farklılık olsun diye kişisel bölge anlamına geliyor.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Blogum Linux platformda Wordpress 2.7.1 sürümünü Türkçe olarak kullanıyor.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Blogumun teması kendi temamdır. Benzeri yoktur. Temamı Grafiker arkadaşım bana hediye olarak çizdi. Wordpress'e entegresinide ben gerçekleştirdim.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Bir kaç hata var düzeltmeyi düşünürüm belki ileride.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Evet Dmoz kaydı var.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Akismet, Contact Form 7, FeedList, SyntaxHighlighter Evolved (Manuel yaptım)

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
40 - 70 arası. Bazen daha fazla olabiliyor.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Twitter widgets

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Sadece iletişim formu

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Bulunmuyor.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Blogger sanırım

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Genelde yönetim panelini kullanıyorum.Evde olmadığım durumlarda ise cepten mail ile yolluyorum. Yazı öyle yayınlanıyor.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
IHS Telecom ve Aktif bilişim

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
250 MB Alan, 3 gb da trafik.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Bilişim teknolojileri ve internet dünyası üzerine makaleler ve çalıştığı projelerle ilgili ayrıntılı tanıtımlara yer veriyor.

Blogun açılış hızı güzel, temada beyazla mavinin uyumuda çok güzel. Tebrik ederim. :D

0 yorum:

Yorum Gönder