BurakÜlker.Com


Burak'ın kişisel blogu için verdiği cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?

Yaklaşık Olarak 3 Ay Önce Açtım.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Adım ve Soyadım

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Tabiki de Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Tema : mg12 Ancak Üzerinde Biraz Oynama Yaptım

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
6 Hata Haricinde Uygun

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Yok

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
All İn One Seo,Digg,Code Highligher,Google Sitemap

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Son 2 Gündür 30 Kişi Günlük Hitim Değişiyor

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
FriendFeed

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Kullanmıyorum

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Kullanmıyorum

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Blogspot veya Wordpress.Com

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Wordpress Yazı Editöründe

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Domainimi Ok.net'ten Aldım.Deneme Amaçlı.Hosting Olarak Hostcuyuz.Net Sağolsunlar Sponsor Oldular

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
50 Mb Alan Band. Hiç Bakmadım

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Hayatımda Düşündüklerimi Yazdığım ve Online Olarak asp,sql,photoshop Derslerini Yayınladığım Ufacık Bir Site

Bence sitenin girişindeki siteye git kısmını kaldırabilirsin. Veya bloga giriş olarak da değiştirebilirsin. Sonuç olarak sitene gelecek ziyaretçiler devamında ne tarz bir site olduğunu bilemediğinden çıkabilirler. Site biraz ağır açılır gibi geldi fakat öyle göze batacak bir sorun olarak durmuyor. Tebrik ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder