SimtoAlev.Com


FF den tanıdığım blogunu da FF aracılığıyla farkettiğim diğer bir blog Simto'nun bloguna göz atalım şimdi;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
1) 8 Şubat 2008

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
2) Adım ve soyadım

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
3) Kendi sunucumda Wordpress

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
4) Ilaccrimo adlı tema. Pek dikkat çekmeyecek modifikasyonlar yaptım. Logo ise Sunipeyk'in (www.sunipeyk.com ) tasarımı.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
5) Değil. (a- tema benim değil. b- img'lardaki alt parametresinden, linklerdeki & işaretine kadar uyum sağlamayı saçma buluyorum)

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
6) Yok. (4 kez başvurdum, kabul edilmedi.)

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?:
7) AddToAny, Aksimet, All in Seo Pack, Contact Form 7, Google XML Sitemaps, iG:Sytax Hiliter, Subsicribe To Comments, Yet Another Related Posts

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
8) 150 ortalama. İyi günlerde 200 üstü.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
9) Google Analytics, Whois.Amung, BlogCatalog, Technorati, Bloxoo, Feedburner, Pingomatic

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz?
10) Kullanmıyorum.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
11) Bulunmuyor. Bir süre AdSense kullandım. Bir kez de özel reklam aldım. Olsa yine alırım.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
12) Blogspot (wordpress.com engelli)

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
13) Ekstra bir yazılım kullanmıyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
14) Domain'i Labina'dan aldım. Başındaki insanların özverili olduğunu düşünüyorum. Host ise çok kez değişti. Şu an ElitBir'de. Sahibiyle tanışıklığım ve Linux üzerinde deneyimini bizzat gözlemlemem vesile oldu. Üstelik KDV indirimi de yaptı:P

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
15) Disk üzerinde 65mb veri var ve aylık bant genişliği harcamam 3gb civarı.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatır mısınız?
Aklıma gelen her konuda yazıyorum. Bir anı, bir haber, bir olaya yorum, bir film/kitap/site/ürün vs. tanıtımı, bir sorunun çözümü vs. Kendimi limitlemeden, her konuda "kişisel"ce yazıyorum.

Simto'nun sitesinin açılışı gayet iyi çok fazla göz yoran kalabalıktan arındırılmış, üst satırlarda yazdığı gibi kişiselce şeyler yazıyor. Tebrik ederim Simto çok kaliteli ve özel içeriğe sahipsin. :D

0 yorum:

Yorum Gönder