BurcakCubukcu.Com


Burcakcubukcu.com'u bbu için blog yayınlama telaşındayken gördüm. Yani daha yeni gördüm diyebilirim. Siteyi şöyle bir inceledim. Helinaportal Kaos Makinası 4.bölüm yazısını tamamen okudum. Kitap okumaya vaktim kalmıyor fakat böyle bir polisiye gerilim(umarım doğru nitelendirmişimdir) içinde Hacer, Akın gibi isimleri okumak zevkli oluyor. Tebrik ederim Burcak hocam umarım kitap olarak basıp yayınlarsınız. :)

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
03.01.2007

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Bir özelliği yok. Burçak Çubukçu'nun Günlüğü

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Blogger

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Bombeli | Theme Design: ooruc ancak oldukça değiştirdim. Arka plan görüntüsü ve tepedeki grafik çalışasını kendim yaptım

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Pek önemsemiyorum öyle şeyleri.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Yok
Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Bologger standart eklentlerini.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
40-80

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
pageboss
Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Kullanmıyorum

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Yok

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Zaten blogger üzerinde.

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Direkt blogger'a yazıp yolluyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Bloggerda duruyor domaini ise ENOM'dan aldım.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Bilmiyorum.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Teknojik gelişmeleri benim bakış açımla gündeme getirip tanıtıyorum. Bir de ilham geldikçe yazıp yayınladığım bir bilim kurgu hikaye sürüyor.

Blog blogger üzerine kurulu olduğu için normal tema kalıbında duruyor. Site açılışı da normal gözüküyor.
Ege Çubukcu ile akrabalığınız var mı? Çok merak ettim. :D Neyse Burçak hocam cevaplarınız için teşekkür ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ege Çubukçu veya Bakan Nimet Çubukçu ile benim bildiğim bir akrabalığım yok.

Güzel bir fikir bu yaptığın iş. Tebrik ederim. Başarılı olacak gibi görünüyor.

Gereksiz Bir Kişilik İşte dedi ki...

Hocam teşekkür ederim cevaplarınız için :) Umarım başarılı olabilirim. Gerçi amacım başarı değil daha çok bloga ulaşmak :D

Yorum Gönder