Wolkanca.Com



Sıradaki blogumuz wolkanca.com işte Wolkanca'nın verdiği cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
Cevap: Blogu 2005 yılında açtım.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Cevap: Kendi ismimden geliyor. Ama normal V omadığı için w almıştım. Wolkanca ismini 1999 yılında hotmailde kullanmıştım.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Cevap: Wordpress alt yapısına sahip.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Cevap: Temayı kendim yaptım, logo Vehbi Kılınç a ait.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Cevap: Evet hem css hem xhtml uyumludur.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Cevap: Evet bu kategoriye bakabilirsiniz.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Cevap: Aslında biraz fazla, ama akismet super cache ilk ikisi.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Cevap: 20bin ile 15 bin arası.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Cevap: Google friend connect kullanıyorum

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Cevap: Yok denecek kadar az ama kullanıyorum.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Cevap: Evet sitemde çeşitli reklam hizmetleri bulunmakta bunlar adsense, linkz, reklamz, adhood.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Cevap: Blogger ı kullanırdım.

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Cevap: Hiçbirini kullanmıyorum. Bazen mail ile gönderiyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Cevap: Dreamhost dan vps kullanıyorum. 3. yılına girecek her zaman tavsiye ederim.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Cevap: Buna hiç bakmadım ama sanırım çok fazla zira türkiyenin ilk 300 sitesi arasında. Bakmamamın nedeni hosting servisinin sınırsız olması. Boyut olarak blogum 2gb dan fazladır. 40bin kadar yorum var, 3 bine yakın yazı ve çok fazla video, grafik vs. var.


Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Cevap: Volkan bu soruya cevap vermemiş. Ben biraz yorum eklemek istedim. Wolkanca sürekli motor gibi içerik üreten. Senelerin eskitemediği asla pes etmeyen blogdur. Volkan haricinde başka blog yazarlarının da yazıları bulunmaktadır. :)

3 yorum:

Fatih dedi ki...

lan blog vardı bir zamanlar şimdi ya ben giremiyorum yada kaldırıldı. En sevdiğim yazıları oradan yazıyordu volkan (;

wolkanca dedi ki...

lanblog açılacak ;) halk istiyor.

betül dedi ki...

muhteşem yaa =)
bu kadar blog la ilgilenip bu blogu keşfedemediğim için utandım kendimden. (wolkanca değil bbu :D )
ben de bi gün tetul.com olucaaaam :D

Yorum Gönder