Alisko.Org




Ali sağolsun FF deki feryadıma karşılık verenlerden, soruları yazıp yolladım cevapları göndermiş. Sırada cevap gönderen başka blog yazarı olmadığı için hemen yayınladım. :D

Soru 1
: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
2007 yılının Nisan ayında açtım

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Pek şirin biri olmadığımdan dolayı arkadaşlarımın beni biraz şirin hale getirmek istemeleri sonucunda adımı değiştirip Alişko demeye başladılar. İlk yapmayın etmeyin dememe rağmen daha sonraları Alişko yu sevdim, saydım, baş tacı ettim bloguma da isim olarak verdim.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Açıldığından beri Wordpress altyapısını kullanıyor.

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Wp-Vybe adlı ücretli bir tema kullanıyorum. Alisko adlı maskotumuzu yapan kişi ise daha ortaya çıkmadı, bekliyoruz kendisini.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Uygun tutmaya çalışsam da devamlı bir güncelleme olduğu için devamlı bozuluyor.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Tabii ki evet :D

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Get Recent Comments, Akishmet, Resimli Bağlantı Kutuları(Biraz reklam yapayım :) )

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
1500 ile 2000 tekil arası değişiyor genelde, tabii hitlerin çok daha arttığı istisnai durumlar oluyor.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Şuan için herhangi bir online servisden yararlanmıyorum,

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Temamın üst tarafındaki Manşet bölümünde Ajax kullanıyorum.

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Reklam bulunuyor ama herkes gibi ben de dertliyim reklamlardan. :) Google Adsense den şaşmam.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
Arkasında Google olmasından dolayı Blogger :)

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Herhangi bir yazılım kullanmıyorum ama telefonumdan yorumları onaylamak için Wordpress App. kullanıyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Dreamhost da barınıyor ama pek memnun değilim. Sponsor olurum diyen olursa..... hahahah :)

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Alisko.Org blog olarak 70-80 GB arası bw kullanıyor, subdomainlerle birlikte 120 GB ı buluyor. Alan olarak 400 MB civarı yer kaplıyor.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Zamanında pek bir hevesle açtığım bir blogdu. 2 yılı geçkin süredir bir çok konuda paylaşım yaptım ama artık eski tadı alamadığım için paylaşım yapmıyorum, yapmayacağım da. Umarım bir gün ilk gün aldığım hevesi alırım ve yeniden güzel paylaşımlarda bulunmaya başlarım. Bir "Alişko" kolay yetişmiii. :)

Ali'nin sitesine dün girilmiyordu. Şimdi giriş yapılabiliyor. Siteyi inceledim, klasik wordpress sütun dağılımından farklı olarak yazılar orta sütunda bulunuyor. Temanın renk uyumu çok hoş. Site açılış hızı normal. Tebrik ederim Ali, Alisko.Org a daha çok yazman dileğiyle. :D

0 yorum:

Yorum Gönder