Geziyorum.Net



Emre Tok sağolsun blogu için sorularımızı cevapladı. Hemen aşağıda cevapları okuyabilirsiniz. :D

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
www.geziyorum.net Haziran 2005te joomla olarak açıldı. Daha önceden basit web sitesi deneyimlerim vardı. Ama yaptığım gezileri paylaşmak için siteyi kurmaya karar verdim. Son 1 senedir Wordpress kullanıyorum. 2006 Altnorumcek ilk10, 2008 BÖ 3.sü, 2009 BÖ; 1.si gibi beni gururlandıran ödülleri var.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Gezmeyi sevmekten.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress


Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Desteği wolkanca’dan aldım teknik olarak.Tema adı Brightness.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Kontrol etmedim. Uygun diye düşünüyorum.

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Var.

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
wordpress.com stats akismet wp to twitter wordpress related posts

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Haftada 2 ya da 3 gün yazı girmeye çalışıyorum. Senede ortalama 150-200 içerik girmeye çalışıyorum. Her yazımı en az 8-10 fotoğraf ile desteklemeye çalışıyorum. 500-750 civarı. Özel içeriklerde ise 1000 seviyelerini görüyorum.

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Twitter

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Hayır. İçeriğim ile ön planda olma arzusundayım. (Sanırım gözünüzden kaçmış arşiv sayfanız jquery ile oluşturulmuş :D Bu düzeltme içinde kızmazsınız umarım.)

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Hayır bulunmuyor.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız? wordpress

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz? wordpress admin paneli...

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Namecheap.com. hosting ise sponsorum TescilTürk

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Şu anda 2GB alan kullanıyorum. Fotograflar için cok alana ihtiyac duyuyorum. Sitede 5000e yakın foto var.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız?
Sloganımı söyleyeyim yeterli olur sanırım; aklım fikrim gezmekte. Kesinlikle kendi yaptığım gezileri yayınlıyorum,Uzun yol bisikletçiliği hakkında detaylı bilgilere sahip bir içeriğim var. Engellilerin sorunlarına duyarlı olmaya çalışıyorum, Macera yarışlarında çektiğim kask kamerası görüntülerini sitemde kullanıyorum. Sitede sade , candan bir dille yazıyorum. Alıntı yaparsam bağlantısı ve yazarının bilgilerini sitemde kullanıyorum ve emeğe saygı gösteriyorum. Site içinde 500’den fazla yazı var. Bunların %99’u kendime ait. Sürekli güncel, fotoğraflarım doğal, içeriğimin dili candan ve kendim gibi. Sanki arkadaşlarımla bbirebir sohbet eder gibi yazmaya dikkat ediyorum. Herkes birbirine benzer konular hakkında yazıyor. Farklı hobiler ve farklı gözlemleri hakkında , sık, düzgün ve alıntı yapmadan özgün içeriğe Türkiye’nin Internet ve Blog Dünyasının gelişimi için ihtiyaç var. Yeni Blogger’lara önerim. Sitenin değer kazanması ve yükselmesi için pes etmemek ve düzenli yazmak gerek.

Geziyorum.Net i engelliler için kampanya düzenlediği sırada tanımıştım. Ve bende o kampanyadan ötürü sitesine ulaşmıştım. İlk başta engelli birine ait bir blog olarak düşünmüş olsamda, sağlıklı birinin engelli insanları düşünerek onlara yardım çabasını görmek beni çok sevindirmişti. Ardından blogunda bir kaç saatimi harcamıştım. Çok güzel video ve yazılar blogda mevcuttur. Öte yandan site açılış hızı gayet iyi ve blog çok sade. Tebrik ederim. Ülkemizdeki tarihi yerleride bisiklet ile turlamanız dileğiyle... :D

0 yorum:

Yorum Gönder