HMert.Com


Hüseyin Mert sağolsun friendfeed de destek istediğimde soruları istemiş ve cevaplayıp göndermişti sırayla yayınladığım için anca sıra geldi :). İşte cevaplar;

Soru 1: Blogunuzu hangi tarihte açtınız?
2007-07-25 tarihinde açtım ilk başta tek sayfa portfoyo olaraktan kullanacaktım, yine aynı gün blog gibi kullanmaya başladım.

Soru 2: Blogunuzun ismi nerden geliyor?
Kendi ismimin ilk harfi ve soyadımdan geliyor.

Soru 3: Blogunuz hangi alt yapıyı kullanıyor.?
Wordpress kullanıyorum

Soru 4: Blogunuzun teması nedir? Eğer kendi temanız ise kodlaması, icon ve logosu kime veya kimlere aittir?
Kodlaması benim, header resmini Safa Paksu yaptı, çok beğenildi.

Soru 5: Blogunuz W3C kurallarına uygun mudur?
Adsense kodsuz kurallara uygundur. Sitemde de linkeri mevcut

Soru 6: Blogunuzun Dmoz kaydı var mı?
Evet var, belki de 20 kez başvurdum. Azmin elinden dmoz kurtulamaz

Soru 7: Blogunuzda hangi eklentileri kullanıyorsunuz?
Google xml sitemap ve akismet birkaç da kendi değiştirdiğim eklentiler var.

Soru 8: Blogunuzu günlük kaç kişi ziyaret ediyor?
Ortalama 200 civarı ziyaretçim var

Soru 9: Blogunuz için hangi online servislerden yararlanıyorsunuz?
Hiçbirinden, kendi hostumda barındırıyorum.

Soru 10: Ajax ve Jquery gibi son dönemin popüler dillerini blogunuzda kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız hangi kısımlar bu diller ile üretilmiştir?
Şimdilik bu kütüphaneleri kullanmıyorum. Ama olacak

Soru 11: Siteniz içinde reklam bulunuyor mu? Bulunuyorsa eğer hangi hizmetleri kullanıyorsunuz?
Adsense bulunuyor ve yan tarafta bannerler var.

Soru 12: Blogunuzu ücretsiz bir serviste kullanmak isteseydiniz hangisini kullanırdınız?
wordpress.com

Soru 13: Blogunuza yazarken hangi hizmet veya masaüstü yazılımını kullanıyorsunuz?
Bir servis kullanmıyorum.

Soru 14: Sitenizin barındırdığınız ve domaini satın aldığınız firma veya firmalar hakkında bilgi verirmisiniz?
Tarmhost ve godaddy. İkisinden de çok memnunum.

Soru 15: Sitenizin aylık harcadığı bant ve kullandığı alan ne kadardır?
Ortalama 3-4gb bant ve 200mb alan harcamakta.

Son Soru : Blogunuzu bir kaç cümle ile anlatırmısınız? Blogum değil de web günlüğüm diye adlandırdığım hmert.com adresindeki akıl defterim gevezelik yaptığım alan olaraktan görüyorum.
Beni takip edenlere saygımdan sürekli birşeyler yazıp onlara layık olmaya çalışıyorum. Sitemde genellikle web ile alakalı şeyleri yayınlıyorum.
Yeni web teknolojilerini takip ederken beni takip edenlerin zahmetsizce bunlardan faydalanmasını sağlamaya çalışıyorum. Arada geyiğin belini de kırarım.

Tema ve site hızı gayet güzel. Özellikle şu yazıyı okumanızı isterim alıntı yapmanın raconunu güzel bir şekilde yazmış. :) Tebrikler Hüseyin.

0 yorum:

Yorum Gönder